AVON CAMPAIGN 3 (1 FEBRUARY - 28 FEBRUARY 2011)

AVON CAMPAIGN 2, 2011 (16 JANUARI - 15 FEBRUARI)

04 February 2011

Meraikan Pencapaian Bersama AVON

Alhamdulillah...pesanan dan jualan tak putus-putus... Dari pertengahan tahun 2010 sehinggalah sekarang, Kempen 3, 2011...Ramai yang terus ke mini stokis di rumah @ Saujana Utama, Sg Buloh... Ramai lagi yang membeli secara online...pelanggan datangnya dari seluruh negara termasuk Sabah, Sarawak...  malah melangkaui Brunei & Indonesia......yang membeli di ofis pun ramai...stok memang tersedia dalam kereta...dah jadi stokis bergerak.

Bagi yang membeli di rumah, pasti rambang mata dengan aneka barangan AVON yang berkualiti & menawan pada harga yang sangat berpatutan... Ready stok...pilih jer... siap boleh test...Harga memang istimewa... Kadang2 stokis pun tak dapat bagi harga tu... paling tidakpun akan dapat banyak barangan PERCUMA (jika tak dapat diskaun yang diharapkan)... Beg2 AVON memang sangat cantik... SMS bertalu2...terutama time gaji...ada yang ambil dulu...kemudian bayar...ada yang 2 kali bayar...semua atas dasar kepercayaan dan keikhlasan kita bersama pelanggan...Paling banyak pelanggan beli daripada kami adalah:
  • Wangian/ Haruman
  • Bra
  • Kosmetik
  • Anew (skincare)
Bagi yang membeli secara online, pelanggan pasti tersenyum mendapat barangan yang dibeli dengan cepat dan selamat..tanpa kos tambahan...jimat tol, minyak, masa...kami mengepos hampir setiap hari...dapat duit, terus pos keesokannya menggunakan Pos Laju..Tak de kumpul2...Lagi kumpul, lagi banyak....Banyak yang dah menjadi pelanggan tetap...Repeat order memang banyak...Tak menang tangan...kerani di pejabat pos pun dah kenal muka kami...Siap bagi layanan istimewa...tak perlu beratur panjang...(Tq akak kaunter pos Saujana Utama & Shah Alam)

Terima kasih daun keladi...dengan kesungguhan dan keikhlasan kami berurusniaga, alhamdulillah...  kami telah berjaya menempatkan diri sebagai salah seorang daripada top 75 Senior Sales Executive Leader (SESL) dari seluruh Malaysia dan diraikan dalam Majlis Penganugerahan AVON baru2 ini sempena sambutan AVON 125 Tahun......Penghargaan yang AVON berikan atas sales kami (sales >RM100,00) telah membakar lagi semangat kami...insyaAllah, kami akan terus meningkatkan kualiti perkhidmatan pada anda...para pelanggan bernilai yang amat kami hargai...
Bersama-sama berganding bahu...
Bersama Presiden AVON Malaysia, Thailand & Vietnam..En Mansoor Wan Abdullah

No comments:

Post a Comment

AVON CAMPAIGN 4 (15 FEBRUARY-15 MARCH 2011)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...